GB Club 2002 Midtjylland

Engelske biler & motorcykler i Midtjylland

Siderne er opdateret den 17. marts 2024

For at få et større billede - klik på billedet

GB Club 2002 Midtjyllands klublokaler

221119-Stumpe (3)
221119-Stumpe (7)
221119-Stumpe (5)
221119-Stumpe (6)
221119-Stumpe (1)
221119-Stumpe (4)

Baren

Klubbens bar er et naturligt samingssted efter en aktiv aften, hvad enten det er som-mer eller vinter.

Ved baren i vores klub-lokale er der mulighed for at nyde din aften-kaffe m.m.

Værksted I

Kapaciteten er netop ble-vet øget med et værksted mere. Her har vi plads til 3 motorcykler.

Derudover har vi også mulighed for male, pole-re, rense, samt hvad der ellers er behov for at hol-de en  MC-er i god stand

Værksted II

I dette værksted, har vi mulighed for at reparere eller renovere 4 motorcy-kler af gangen på motor-cykleborde.

Dertil har vi selvfølgelig også meget af det værk-tøj, som der skal til for at klare diverse opgaver med MC-erne.

Hallen

Det første man kommer til i klubben er vores hal.

I hallen afholder vi vore gneralforsamlinger og klubfester med  mange deltagere.

I vinterperioden bruges det også til kurser, foredrag m.m.

Om sommeren, hvis vejret ikke ligefrem tillader udendørs aktiviteter, har vi her et sted under tag, hvor vi kan give vore MC-er et lille tjek.

Tirsdagsklubben

Hver tirsdag året rundt mødes nogle af vore medlemmer om formiddagen i klubben for at skrue og pudse på deres motorcykler. Derudover er der også et hyggeligt samvær de dage.

Engelske biler & motorcykler i Midtjylland

GB Club 2002 Midtjylland, Frølundparken 4, Hammerum, 7400 Herning